среда, 23 ноября 2016 г.

Տերյանը շտեմարաններում

Օգտվել եմ 2016թ.-ի պետական ավարտական և միասնական քննությունների  1-ին և 2-րդմասերի շտեմարաններից:
1.Տողերի դասավորության ո՞ր տարբերակն է ճիշտ:
ա.Կարծես թե սիրո քնքուշ խոսք ասաց նիրհող դաշտերին
բ. Եվ ծաղիկները այդ սուրբ շշուկով իմ սիրտը լցրին
գ. Ծաղիկների մեջ այդ անուրջ կույսի շշուկը մնաց
դ. Արձակ դաշտերի ամայության մեջ նա մեղմ շշնջաց
1) ա,գ,դ,բ
2)դ,բ,գ,ա
3)բ,ա,դ,գ
4)դ,ա,գ,բ
2.Տողերի դասավորության ո՞ր տարբերակն է ճիշտ:1.Առկայծում են կարոտագին, երազուն
2. Այն աստղերը՝ որպես մոմեր սրբազան
3.Մեղմ գիշերի գեղագանգուր երազում
4.Հավերժաբար իրար կապված և բաժան
1) 3,2,1,4
2) 2,3,4,1
3) 2,4,3,1
4) 2,4,1,3
3.Տողերի ո՞ր դասավորությունն է ճիշտ:
1.Կարոտավառ երազում ենք միշտ իրար
2.Միշտ իրար հետ, բայց միշտ բաժան և հեռու
3.Ես ու դու էլ շղթայված ենք իրարու
4.Աստղերի պես և հարազատ, և օտար
1) 1,2,3,4
2) 4,3,2,1
3) 3,2,1,4
4) 3,1,2,4
4.Ո՞ր տարբերակում են ճիշտ նշված բոլոր այն հատվածների համարները, որոնք Վահան Տերյանի «Երկիր Նաիրի» շարքի բանաստեղծություններից են:1. Բայց հին ու նոր քո երգերով կանգնած ես դու կենդանի,
Կանգնած՝ խոհու՜ն, խորհրդավոր ճամփին հնի ու նորի…
2. Իջնում է գիշերն՝ անգութ ու մթին,
Եվ այգը բացվում՝ դառն ու մահահոտ…
3. Ու պետք է քայլել ու քայլել համառ՝
Ապրելու հսկա տենչը բեռ արած:
4. Դու պիտի հնչես, հնչես հաղթական,
Իմ հին հա՛յ լեզու՝ քաղցր ու սրտաբուխ:
5. Որպես լեռն է մեր պայծառ տեսել հազար ձյուն,
Այնպես նոր չեն մեզ համար դավ ու դառնություն:
6. Մա՞հն է արդյոք, թե նի՞նջը քեզ
Պատել, պայծա՛ռ Նաիրի:
1) 1,4,5
2) 2,3,4
3) 1,3,6
4) 2,5,6
5.Ո՞ր բառն է բաց թողած:Վտարանդի, երկրում աղոտ,
Լուսե՜ղ, քեզ եմ երազում,
Եվ հնչում է, որպես աղոթք,
……………………….քո լեզուն:
1) Բիբլիական
2) Վաղնջական
3) Արքայական
4) Հազարամյա
6.Ո՞ր բառն է բաց թողած Վահան Տերյանի «Տխրություն» բանաստեղծության մեջ:Սահուն քայլերով, աննշմար, որպես քնքուշ մութի թև,
Մի………..անցավ՝ ծաղիկ ու կանաչ մեղմիվ շոյելով…
1) աղջիկ
2) ուրու
3) անուջ
4) ստվեր
7.Տրված հատվածներից ո՞րն է Վահան Տերյանի «Fatum» բանաստեղծությունից:1) Անունդ թող փարոս լինի ինձ
Սուտ կյանքի և դառը մահու դեմ…
2) Թող կիտվի խավարն ավելի խրթին,
Եվ չարխինդ ճնշե հողն իմ արյունոտ…
3) Իջնում է նա հուշիկ, որպես իրիկուն,
Օղակելով լույս աստղերը մեկմեկու:

4) Այնպես գգվող է երեկոն անափ,
Ծաղիկներն այնպես նազով են փակվում:
8.Բանաստեղծական հատվածներից ո՞րը Վահան Տերյանի որ բանաստեղծությունից է:ա. Աշուն է, անձրև… Ստվերներն անձև
Դողում են դանդաղ…Պաղ, միապաղաղ
Անձրև՜ ու անձրև՜…
բ. Եվ կարոտակեզ ահա կրկին
Վերադառնում եմ, որ առհավետ
Ունկնդիր լինեմ քո հին երգին
Եվ լամ, լամ անուշ քո երգի հետ…
գ. Ուխտավոր անդուլ, դարերի ժառանգ
Մի հեգ նաիրցի՝ գնում եմ անկանգ-
Թող գուժկան գիշերն ահասաստ դավե
Որքան մութը սև՝ ես այնքան համառ.
Երկնի՛ր, իմ երկիր, հավատով անմար,
Սուրբ է քո ուղին և պսակդ վեհ…
դ. Ե՛վ տանջանք, և՛ բեկում, և՛ թախիծ-
Սև օրեր ես դեռ շա՜տ կըտեսնեմ.
Անունըդ թող փարոս լինի ինձ
Սուտ կյանքի և դառը մահու դեմ…
1.«Իջնում է գիշերն անգութ ու մթին»
2. «Իմ խաղաղ երեկոն է հիմա»
3. «Որպես Լաերտի որդին…»
4. «Աշնան մեղեդի»
1) ա-3,բ-2,գ-1,դ-4
2) ա-4,բ-3,գ-1,դ-2
3) ա-1,բ-4,գ-3,դ-2
4) ա-4,բ-1,գ-3,դ-2
9.Ի՞նչ է Վահան Տերյանի ազգանունը:
1) Տեր-Հովհաննիսյան
2) ՏերԳրիգորյան
3) Տերտերյան
4) Տեր-Հակոբյան
10.Ո՞ր պնդումը ճիշտ չէ Վահան Տերյանի ստեղծագործությանվերաբերյալ:1) «Մթնշաղի անուրջներ» շարքում կան տխրության, թախծի տրամադրություններ, ինչպես նաև գարնան պատկերներ:
2) Վ.Տերյանը իր բանաստեղծությունները դասավորեց շարքերի մեջ՝հետևելով ՀովհԹումանյանին:
3) «Երկիր Նաիրի» շարքում բանաստեղծն արտահայտել է տագնապ հայրենիքի ապագայի համար, կարոտ հայրենիքի, հայրենի գյուղի հանդեպ:
4) Վահան Տերյանը գրել է նաև սոնետներ, տրիոլետներ և գազելներ:
11.Նշվածներից ո՞րը բանաստեղծական ժողովածու չէ:
1) 
Վահան Տերյան, «Աշնան երգ»
2) Դանիել Վարուժան, «Հեթանոս երգեր»
3) Պարույր Սևակ, «Մարդը ափի մեջ»
4) Միսաք Մեծարենց, «Ծիածան»
12.Ի՞նչ է նշանակում բանաստեղծական շարք:1) լեզվական և բովանդակային ներքին ընդհանրություն ունեցող բանաստեղծությունների ամբողջություն
2) տարբեր թեմաներով գրված բանաստեղծությունների ժողովածու
3) տասը բանաստեղծությունից բաղկացած ժողովածու
4) մի քանի մասերից բաղկացած երկար բանաստեղծություն
13.Ո՞ր շարքում են միայն Վահան Տերյանի բանաստեղծական շարքերը:1) «Մթնշաղի անուրջներ», «Ծիածան»
2) «Գիշեր և հուշեր», «Կատվի դրախտ»
3) «Ոսկե շղթա», «Կարուսել»
4) «Ոսկի հեքիաթ», «Հեռացումի խոսքեր»
14.Ո՞վ է իր բանաստեղծական շարքերից մեկի անվանումը կապել Հայաստանի հնագույն անուններից մեկին:1) Հովհաննես Թումանյանը
2) Դանիել Վարուժանը
3) Վահան Տերյանը
4) Ավետիք Իսահակյանը
15.Տողերի դասավորության ո՞ր տարբերակն է ճիշտ:ա. Իմ բացված սրտում հնչում է մի երգ
բ. Կարծես կանչում է ինձ մի քնքուշ ձեռք
գ. Անտես զանգերի կարկաչն եմ լսում
դ. –Կարծես թե մեկը ինձ է երազում
1) ա,գ,դ,բ
2) բ,գ,դ,ա
3) դ,բ,գ,ա
4) գ,ա,դ,բ

Комментариев нет:

Отправить комментарий